ABD'li milyarderden 'Hamas karşıtı' medya kampanyası: Google, Bloomberg, Dell...
Söz konusu medya kampanyası için Google’ın eski CEO'su Eric Schmidt, Michael Bloomberg ve Dell’in CEO'su Michael Dell’in de aralarında olduğu isimlerden 1'e milyon dolar bağış istendiği belirtildi.
DUVAR - ABD’li milyarder ve Starwood Capital Group'un kurucusu Barry Sternlicht’in, Hamas karşıtı medya kampanyası başlattığı ve bunun için 50’den fazla iş insanıyla iletişime geçtiği belirtildi. 50 milyon dolar toplama hedefi olan Sternlicht’in, Google’ın eski CEO'su Eric Schmidt, Michael Bloomberg ve Dell’in CEO'su Michael Dell’in de aralarında olduğu 50 iş insanına e-posta gönderdiği aktarıldı.
1'ER MİLYON DOLAR TALEP ETTİ
Semafor isimli haber sitesi, Sternlicht’in söz konusu isimlerden 1’er milyon dolar bağış istediğini yazdı. Semafor'un aktardığına göre, Sternlicht’in gönderdiği e-postada şu ifadelere yer verildi: “Filistinli sivillerin acılarını gösteren gerçek veya Hamas tarafından üretilmiş sahneler, İsrail’in kamuoyundaki konumunu zedeliyor. Bu anlatının önüne geçmeliyiz.”
HAMAS 'ABD'YE YÖNELİK BİR TEHDİT' OLARAK SUNULACAK
E-postada, toplam 50 milyar dolar toplama hedefini de aktaran Sternlicht’in ‘Barış İçin Gerçekler’ ismini verdiği kampanya kapsamında Hamas’ın ‘ABD’ye yönelik bir tehdit’ olarak da lanse edileceği kaydedildi. Semafor’a konuşan kaynaklar, Sternlicht'in birkaç milyon dolar topladığını ve kampanyaya danışmanlık yapması için Senatör Chuck Schumer'in eski yardımcısı Josh Vlasto'yu işe aldığını söyledi. (DIŞ HABERLER)