Apple'ın ajansından Twitter uyarısı: Reklamı durdurun
Apple'ın reklam ajansı Omnicom, müşterilerine gönderdiği e-postada, güven sorunlarına işaret ederek Twitter'daki reklamları kısa vadede duraklatmalarını tavsiye etti.
DUVAR - İşten çıkarmalar ve mavi tik açıklamaları, Twitter ile ilgili tartışmalara bir yenisini ekledi. Apple'ın reklam ajansı Omnicom, müşterilerine Twitter'a reklam vermeyi durdurmalarını tavsiye etti.
'TWİTTER'DA İSTİKRARSIZLIK VAR'
Shiftdelete'in haberine göre, Omnicom, müşterilerine Twitter’da marka güvenliği riskine neden olacak bir istikrarsızlık durumunda olduğunu açıkladı. Şirket, 'Twitter - Devam Eden Marka Güvenliği Endişeleri' başlıklı not ile müşterilerine platformdaki reklamları kısa vadede duraklatmalarını tavsiye etti.
Gönderilen e-posta içeriğinde, “Müşterilerimizin marka güvenliğine yönelik riskin, çoğu kişinin kabul edilemez bulabileceği bir düzeye keskin bir şekilde yükseldiğine dair kanıtlar mevcut. Twitter’ın bu sorunların süreç içerisinde operasyonları, ürünleri, marka güvenliğini ve platformdaki müşteri yatırımını hiçbir şekilde etkilemeyeceğine dair bize telkinde bulundu. Ancak şirket bu konuda çalışanların kişilerin çoğunu işten çıkardı ve güven kaybı yaşattı” denildi. (HABER MERKEZİ)