Çeşme Belediyesi, Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı

Çeşme Belediyesi, yurttaşların taleplerine hızlı ve etkin çözümler sunmak amacıyla Çeşme Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı.

Abone ol

DUVAR - Çeşme Belediyesi Çözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek, şikâyet ve önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek için yenilikçi hizmet anlayışı sunmayı hedefliyor. Yurttaşlarla belediye arasındaki iletişimi güçlendirmeyi amaçlayan yapı, belediye müdürlükleri arasındaki koordinasyonu artırarak sorunlara anında müdahale edebilme olanağı sağlayacak.

Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Çözüm Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işlenmesinin sağlanacağını belirterek, şöyle konuştu:

"Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çeşme Çözüm Merkezi vatandaşla daha doğru ve daha sağlıklı diyalog kurma zeminini oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, öneri ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz. Vatandaşa en doğru şekilde hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma işlemlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen, belli kurallar çerçevesinde dönüş yapan bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Çözüm Merkezi de bu şekliyle kuruldu."