DBB'den 4 ayda 170 bin çağrıya yanıt
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, son 4 ayda Alo 153’e gelen 170 bin çağrıya ve Yerinde Çözüm birimine gelen 5 bin talebe yanıt verdi.
DUVAR - Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'nde Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren “Yerinde Çözüm” ile “Alo 153” çağrı merkezi üzerinden gelen talepler doğrultusunda çözüm üretiliyor.
Yerinde Çözüm, 4 aylık sürede “kent ve şehirlerarası ulaşım, konaklama, sosyal hizmetler, park bahçeler, yol, su, kanalizasyon” gibi 5 bin kişinin talep, öneri ve şikayetlerine ilişkin başvurularını aldı. Başvurular, ilgili birimlere aktarılarak çözümle sonuçlandırıldı.
Alo 153 Çağrı Merkezi de son 4 ayda 170 bin 373 çağrıya cevap verdi.