Dijital dönüşüme ayak uyduran şirketler daha çok kazanıyor
Pandemi döneminde dijital dönüşümün önemini daha iyi kavrayan markalar, rekabet avantajı elde etmek ve sürdürülebilir büyüme sağlamak amacıyla profesyonel kurumların kapısını çalıyor.
DUVAR - Özellikle pandemi süreci dijitalleşmenin öneminin somut olarak anlaşılmasını sağladı. Statista verilerine göre 2027 yılında dijital dönüşüm harcamalarının dünya çapında 3,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor.
Dijital dönüşümün şirketler için seçenek değil, zorunluluk haline geldiğini söyleyen Optimal Ajans ve Optimal Yazılım CEO’su Umut Uysal, “Dijital dönüşüm, şirketlerin rekabet avantajı elde etmeleri ve sürdürülebilir büyüme sağlamaları açısından kritik bir öneme sahip. Rakipleriniz hızla iş süreçlerini dijitalleştirirken, sizlerin eski usul yöntemlerle piyasada tutunmanız mümkün değil. Bu durumun farkına varan şirketler, geç kaldıklarını düşünmek yerine hızla yol alan dijital dönüşüm trenine bir noktadan binmeye çalışmalı. Aksi takdirde, rekabette geri kalma riski ile karşı karşıya kalabilirler dedi.
Dijital dönüşüm süreçlerine dair şirketlere verdikleri destekten bahseden Umut Uysal, “Optimal olarak, dijital dönüşümün tüm aşamalarında şirketlere kapsamlı çözümler sunuyoruz. Tüm bu süreçler belirli bir sıralama dahilinde ilerletiliyor. İlk olarak, mevcut iş süreçlerini analiz ediyor ve dijitalleşme potansiyelini belirliyoruz. Ardından, şirketlerin ihtiyaçlarına özel stratejiler geliştiriyor ve uygulamaya geçiriyoruz. CRM ve ERP programları gibi dijital dönüşümde gerekli yazılımlar geliştiriyor ve bu yazılımların entegrasyonunu sağlıyoruz. Ayrıca web tasarımı, sosyal medya yönetimi, dijital pazarlama ve özel yazılım çözümleri gibi geniş bir yelpazede hizmetler sunarak, müşterilerimizin dijital dünyada başarılı olmalarını sağlıyoruz” şeklinde konuştu.
(BÜLTEN)