Ekonomiyi canlandırma kampanyası: Hayatına sahip çık
Art arda gerçekleşen saldırılar nedeniyle büyük şehirlerde sosyal hayat sekteye uğradı ve hizmet sektörü olumsuz etkilendi. Bu gidişi durdurmak ve ekonomiyi canlandırmak isteyen şirketler çareyi iletişim kampanyasında buldu.
DUVAR- İş, sanat ve spor dünyası, Türkiye halkının bombalı saldırılar nedeniyle sosyal hayattan uzaklaşmaması ve İstanbul'un 'marka değerinin' korunması için 'Hayatına Sahip Çık' adlı kampanyaya destek verdi.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Kategori Mağazacılığı Derneği (KMD), Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği (TURYİD) ve Tüm Restoranlar Lokantalar ve Tedarikçiler Derneği (TÜRES) öncülüğünde başlatılan kampanyaya Ata Demirer, Ayhan Sicimoğlu, Burcu Esmersoy, Demet Akbağ, Fatih Terim, Kenan İmirzalıoğlu, Mehmet Yaşin, Osman Müftüoğlu, Saba Tümer gibi ünlü isimler katıldı.
'Hayatına Sahip Çık' kampanyasıyla "Toplumsal refah ve güven duygusunun pekiştirilmesi ve insanlık dışı saldırıları gerçekleştirenlerin oyunlarına gelinmeyeceğini gösterilmesinin" hedeflediği belirtiliyor.
'HayatinaSahipCik' hesabında yayınlanan videoda; ünlülerin sokakta gezerken, bir restoranda yemek yerken, balık tutarken, sinemaya giderken, parkta dolaşırken çekilen görüntüleri paylaşıldı. (HABER MERKEZİ)