Patiswiss'ten tepkilerle ilgili açıklama: Büyük üzüntü duyuyoruz

Patiswiss'in, ürünlerinin yeniden marketlerde satışa çıkmasına yönelik tepkilerle ilgili açıklamasında "Hatayı kabul edip özür dilemek kadar özür dileyene yeniden kucak açmak da bir erdemdir" denildi.

Abone ol

DUVAR - Patiswiss'in sahibi ve CEO'su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu'nun bir müşterinin çikolatanın küflü çıktığına dair paylaşımına verdiği yanıt tepki çekmişti. Tepkilerin ardından marketler ve dijital satış platformları markanın ürünlerini satıştan kaldırmış, özür dileyen Tunaoğlu CEO'luk görevinden istifa etmişti. 

Son günlerde sosyal medyada Patiswiss ürünlerinin marketlerde yeniden satışa sunulduğu paylaşıldı ve marketlere tepki gösterildi.

Tepkilerle ilgili olarak şirketten yapılan yazılı açıklamada, "Son birkaç aydır; yapılan hatalar, dilenen özürler, çıkarılan dersler, bunlara ilişkin atılan adımlar ve yapılan tüm duyurulara rağmen, Patiswiss markasına yönelik ithamların, çoğu zaman dozunu aşan eleştirilerin, bilgi yanlışlarına dayanan saldırıların hız kesmeden devam etmesinden büyük üzüntü duyuyoruz" ifadeleri kullanıldı.

"Patiswiss Türkiye’nin değeridir cümlesi içi boş, hissiz, ezber bir cümle değildir. Patiswiss’i tanıyan, bilen; bu markayı mağazalarına sokan her bir kurum/kuruluş bunu çok iyi bilir" denilen açıklama şöyle devam etti:

"Diğer yandan, Patiswiss Türkiye’nin bir değeri olmakla beraber, Türkiye’nin ve Türk insanının sahip olduğu değerleri de pusula kabul eder. Bu değerler, Türkiye’de faaliyet gösteren her bir kuruma erdemli olmayı zorunlu kılar. Ve hatayı kabul edip özür dilemek kadar; hatasından dönene el uzatmak, özür dileyene yeniden kucak açmak da bir erdemdir.

Bu erdemi gösteren, bu süreçte bizleri her daim destekleyen ve Patiswiss’i raflarına taşıyarak bizlere olan güvenini ortaya koyan tüm iş ortaklarımıza, bizlere inanan müşterilerimize ve tüm Türk halkına teşekkür eder; Türkiye’nin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimizle kutlarız."

(HABER MERKEZİ)