Sosyal medya: Influencer ekonomisi nasıl işliyor?

Türkiye'de 170 bin kadar influencer olduğu tahmin ediliyor. Influencerlar, 1 milyon 900 bin liraya kadar olan kazançları için gelir vergisi ödemiyor.

DUVAR - Markaların ürünlerini satmak ve daha fazla tüketiciye ulaşmak amacıyla tercih ettikleri influencerlar ya da fenomenler Türkiye'de hızla yayılırken şirketlerin bu alana ayırdığı reklam bütçeleri de katlanarak artıyor.

DW'den Pelin Ülker'in haberine göre, Reklamcılar Derneği'nin Türkiye Medya Yatırımları raporuna göre bu yılın ilk altı ayında influencer pazarlaması için şirketlerin yaptığı reklam yatırımları 1 milyar 709 milyon TL'ye ulaştı. Rakamlar bu alanda geçen yılın aynı dönemine göre 2,4 kat artışa işaret ediyor.

Haberin Devamı
Bankalarda emekliye promosyon rekabeti: Hangi banka, ne kadar ödüyor? Konut kredisinde oranlar güncellendi: 1 milyon TL'nin ödemesi değişti Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı: Sıcaklıklar artıyor Avrupa'dan geri dönen ürünler listesi: Pizza kutusu ve su bile var Reuters, SDG kontrolündeki IŞİD hapishanesine girdi Rakamlar belli oldu: En fazla tercih edilen SUV modeller