Sosyal medyada en çok para harcayan adaylar belli oldu: Murat Kurum fark attı

Yerel seçimler için sosyal medyada en çok reklam harcaması yapan adaylar incelendi. Murat Kurum, Ekrem İmamoğlu'ndan 3 kat fazla reklam harcaması yaptı.

DUVAR - 31 Mart'ta düzenlenecek yerel seçimlere kısa bir süre kalırken adayların ve partilerin reklam harcamaları da arttı.

10 Haber'in aktardığına göre medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi.

Haberin Devamı
İslam Memiş'ten 'altın, gümüş ve bitcoin' uyarısı: Hazır mısınız? Esnaf küçük kira büyük: İstanbul'un yeni binalarında onlara 'yer' yok En düşük emekli aylığı ne kadar olacak: '15.000 TL seyyanen zam' Hükümet harekete geçti: 400 bin kişinin borcu silinecek Meteoroloji'den 24 il için sarı ve turuncu kodlu yoğun kar uyarısı Akaryakıtta tabela değişti: 25 Kasım benzin, motorin ve LPG fiyatları