Sosyal medyada en çok para harcayan adaylar belli oldu: Murat Kurum fark attı

Yerel seçimler için sosyal medyada en çok reklam harcaması yapan adaylar incelendi. Murat Kurum, Ekrem İmamoğlu'ndan 3 kat fazla reklam harcaması yaptı.

DUVAR - 31 Mart'ta düzenlenecek yerel seçimlere kısa bir süre kalırken adayların ve partilerin reklam harcamaları da arttı.

10 Haber'in aktardığına göre medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi.

Haberin Devamı
Konforda otomobilleri aratmıyorlar: En ucuz 10 hafif ticari araç AK Parti süreci halka soracak: Anketlerde kıpırdanma var Somer Şef açıkladı: Yüzüne yağ dökülen MasterChef Beyza'nın son durumu BEDAŞ paylaştı: İstanbul'da yarın elektrik kesintisi yaşanacak ilçeler Yarın belli olacak: Pasaport, ehliyet ve MTV'ye ne kadar zam gelecek? 32 kamu kurumu 1434 personel alımı yapacak: Başvuru tarihi ne zaman?