Tatilcinin klima isyanı: Yatağıyla yemekhaneye indi, sorunu çözüldü

Tatil için gittiği Belek'te odasının kliması bozulan bir müşteri, otel yönetimi sorunu çözmeyince yatağını alarak yemekhaneye indi. Müşterinin eylemi sosyal medyada gündem oldu.

Abone ol

DUVAR - Antalya Belek’teki bir otelde klima arızası sonrası Rus turistlere yeni oda verilirken kendisine yeni oda verilmeyen tatilci yatağını yemekhaneye götürdü.

İlginç eylemi ses getiren müşterinin o anları yerli ve yabancı turistler tarafından kaydedildi. Protestoyu düzenleyen müşteri, yemekhanede yaptığı eylemden kısa bir süre sonra otel yönetimi tarafından sorununun çözüldüğünü belirtti.

Yaşadığı durumu sosyal medya hesabından paylaşan müşteri, "Otelde dün geceden beri klimalar bozuk, bağıran çağıran bir Rus turiste oda verdiler. Ben tamam tamam dedikçe sessiz kaldılar. Saatlerdir bir yetkili ile konuşmak istiyorum yok dediler. Ben de yemekhaneye yatak attım. Bütün yetkililer genel müdür dahil başıma toplantı. Videosunu paylaşacağım. @Etstur ve Fun&Sun Family Life Belek konuya dair çözüm üretmediler" ifadelerini kullandı.

Ardından bir paylaşım daha yapan müşteri, "Şöyle bir olay yaşadık, tivit attım, 1 saat sonra sorun çözüldü. Tesadüf mü? Teşekkürler Twitter/X" dedi.

BAKANLIK İNCELEMEYE GELDİ

Müşterinin paylaşımları sosyal medyada kısa sürede gündem olurken otele gece saatlerinde bakanlık yetkililerinin geldiği öğrenildi. Konula ilgili paylaşım yapan müşteri, "Bakanlık yetkilisi 3 kişi 00:30’da otele geldi. Konuyla ilgileniyorlar, özellikle klimalar konusunda gerekli evrakları talep ettiklerini işletme ile ilgili süreç başlattıklarını paylaştılar. Burdan sesimi duyurmama yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Umarım diğer işletmelere örnek olur" ifadelerini kullandı.

OTELDEN AÇIKLAMA: AYRIMCILIK SÖZ KONUSU DEĞİL

Fun&Sun Family Life Belek Yönetimi'nden olaya ilişkin açıklama yapıldı. Açıklama şöyle: 

"Habere konu olan klima arızası olayı, otel yönetimimiz tarafından öğrenildiği andan itibaren gerekli teknik ekipler devreye sokulmuş ve sorunun çözülmesi için azami gayret gösterilmiştir. Nitekim sorun mümkün olan en kısa sürede çözülmüştür. Antalya'daki aşırı sıcaklar ve yoğun klima kullanımı ile bölge altyapısının yeterli olmaması sebebiyle bu dönemlerde klima arızalarının sıkça yaşandığı bir gerçektir.

Müşterimizin paylaşımında ve haberde iddia edildiğinin aksine, müşterinin milliyeti esas alınarak hizmette ayrımcılık yapılması kesinlikle söz konusu değildir. Otel yönetimi, sorunun çözümü için tüm çabaları göstermiş olup, müşterinin eylemi ve akabinde yapılan paylaşımlar amacını aşan, şirketimizin kişilik haklarını ve diğer müşterilerin tatil yapma haklarını zedeleyen bir davranış olup, kabulü mümkün değildir.

Tüm bunlara rağmen, müşterimizin yaşamış olduğu olumsuz deneyim sebebiyle üzüntümüzü ifade eder, misafirlerimize azami düzeyde hizmet kalitesi sunmak için çabaladığımızın bilinmesini isteriz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."

(HABER MERKEZİ)