Tesla satışlarda dibi gördü
Tesla alıcılarının taleplerinin karşılanmamış olması, artan fiyatlar ve satış sonrası hizmetlerle ilgili sorunlar yaşanması nedeniyle Tesla'nın Türkiye satışları neredeyse durma noktasına geldi.
DUVAR - Türkiye pazarına geçen yılın nisan ayında giren Tesla'nın satışlarındaki düşüşün ana nedenleri, "fiyat avantajını kaybetmesi", "satış sonrası hizmetlerle ilgili sorunlar" ve "yönetimsel boşluklar" olarak değerlendiriliyor.
Tesla, Türkiye otomotiv pazarına geçen yılın nisan ayı başlarında Kemal Geçer'in Genel Müdürlüğünde adım atmış ve özellikle "Tesla takipçileri" tarafından yoğun ilgiyle karşılanmıştı. Türkiye'deki satışlarına Model Y ile başlayan Tesla, rekabetçi fiyatlarıyla dikkati çekmişti.