Zara logosunu değiştirdi, Twitter dalga geçiyor

44 yıllık İspanyol tekstil firması Zara, logosunu değiştirdi. Ancak yeni logo sosyal medyanın diline düştü.

Abone ol

DUVAR - 44 yıllık İspanyol giyim markası Zara'nın logosu değiştirildi. Yeni logo, harflerin iç içe geçmesi nedeniyle sosyal medyada dalga konusu oldu.

Baron & Baron ajansının tasarladığı logoda, harfler birbirine yaklaştırılırken, Z ve R harflerine de kuyruk eklenmesi nedeniyle okuma güçlüğü yaşanıyor.

YENİ LOGO ÖNERİLERİ!

Karakter aralığının bu şekilde daraltılması grafik tasarımcı forumlarında hararetle tartışılırken, bu durum sosyal medyanın da gözünden kaçmadı. Tasarımcı Erik Spiekermann "Bu, uzun zamandır gördüğüm en kötü tipografi. Bunu insanların yerine geçecek olan robotlar mı yaptı?" diye sorarken, bazı kullanıcılar harflerin üst üste binmesi ile dalga geçerek şirkete yeni logolar önerdi:

'KIYAFETLERE SIĞMAYA ÇALIŞIRKEN BEN'

Bir kullanıcı "Zara'nın yeni logosu beni klostrofik yapıyor" diye yazarken, bir diğeri "Zara'nın logosu, onların kıyafetlerine sığmaya çalışan benim" dedi.

Yeni logo ile Türkiye'den de dalga geçenler oldu:

Twitter'dan Zara'ya logo önerileri!