Zara logosunu değiştirdi, Twitter dalga geçiyor
44 yıllık İspanyol tekstil firması Zara, logosunu değiştirdi. Ancak yeni logo sosyal medyanın diline düştü.
DUVAR - 44 yıllık İspanyol giyim markası Zara'nın logosu değiştirildi. Yeni logo, harflerin iç içe geçmesi nedeniyle sosyal medyada dalga konusu oldu.
Baron & Baron ajansının tasarladığı logoda, harfler birbirine yaklaştırılırken, Z ve R harflerine de kuyruk eklenmesi nedeniyle okuma güçlüğü yaşanıyor.
YENİ LOGO ÖNERİLERİ!
Karakter aralığının bu şekilde daraltılması grafik tasarımcı forumlarında hararetle tartışılırken, bu durum sosyal medyanın da gözünden kaçmadı. Tasarımcı Erik Spiekermann "Bu, uzun zamandır gördüğüm en kötü tipografi. Bunu insanların yerine geçecek olan robotlar mı yaptı?" diye sorarken, bazı kullanıcılar harflerin üst üste binmesi ile dalga geçerek şirkete yeni logolar önerdi:
zara's logo transformation pic.twitter.com/DLwXXA4RfI
— Rosa (@furiosaregine) January 29, 2019
'KIYAFETLERE SIĞMAYA ÇALIŞIRKEN BEN'
Bir kullanıcı "Zara'nın yeni logosu beni klostrofik yapıyor" diye yazarken, bir diğeri "Zara'nın logosu, onların kıyafetlerine sığmaya çalışan benim" dedi.
The new Zara logo is actually me trying to squeeze into their clothes…😰 pic.twitter.com/KNBR5BHg4F
— P.U. 〽️🖌 (@captl_P) January 29, 2019
Yeni logo ile Türkiye'den de dalga geçenler oldu:
Zara bile güçlü ekonomiye dayanamayıp kemerleri sıkmış 😂😂 #zaralogo pic.twitter.com/nSuV5UVb9W
— | tutu (@tutu_kahraman) January 29, 2019