Akbank'ta 'kredi kartı' sorunu
Akbank müşterisi sosyal medya kullanıcıları, kredi kartları limitlerinin harcama yapmamalarına rağmen dolu gözüktüğünü, hesaplarından para çekildiğini ileri sürdü. Akbank Destek 'sistemsel bir hata' açıklaması yaptı.
DUVAR - Halbank’ın internet sitesinde dün döviz kurlarının bir süre güncel değerlerin altında görülmesinin ardından, bugün Akbank'ta da 'sistemsel bir hata' yaşandı.
Akbank müşterileri, sosyal medyadan yaptıkları paylaşımlarda, 'kredi kartı limitlerinin harcama yapmamalarına rağmen dolu gözüktüğünü ve hesaplarından para çekildiğini' ileri sürdü. Bankanın mobil uygulamasına da bir süre erişim sağlamadı. 'Aktivasyonunuz iptal edilmiştir' cevabıyla karşılaşan müşteriler, sistemin sıfırlanmasının ardından TC numaraları ile giriş yapmaya başladılar.
Akbank Destek ise, sosyal medyadan sorun yaşayan bir müşterisine, "Değerli müşterimiz, kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluşmuştur. Oluşan hatanın düzeltilmesi konusunda çalışmalar yürütülmektedir. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyeti olmayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz" cevabını verdi.
Sosyal medyadan paylaşılan mesajların bazıları şu şekilde;
Gece #Halkbank internet sitesinde #USDTRY 3,72 oldu. Banka hizmetleri durdurdu. 6 saat sonra #Akbank kredi kartı limitleri bozuldu, halen işlemler görünmüyor. Hatalı tutarlar var.
— Ömer ARIKAN (@ArikanOmer) September 1, 2018
Umarım ki bankalarımıza tespit edilemeyen bir siber saldırı gerçekleşmiyordur
Butun kredi karti limitlerim sifirlanip eksiye düşürülmüş yatirdigim para islemde gorunmuyor 30 Agustos tarihinde yaptigim alisveriste 2 defa cekilmis gorunuyor bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim @akbank @AkbankDestek
— OnAir (@onAir__35) September 1, 2018
Kredi kartım alakasız bir şekilde eksi bakiyeye düştüğünü görüyorum müşteri hizmetleriniz ile görüşmek istiyorum @Akbank @AkbankDestek
— Özhan korkmaz (@Ozzhankorkmaz) September 1, 2018