F İstanbul Gıda Fuarı 10 Temmuz’da başlıyor
İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek F İstanbul Gıda ve İçecek Ürünleri ve Üretim Teknolojileri Fuarı’na binin üzerinde marka katılacak.
DUVAR - F İstanbul Gıda ve İçecek Ürünleri ve Üretim Teknolojileri Fuarı, 10-13 Temmuz 2024 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek. Bu yıl 4 gün boyunca düzenlenecek olan F İstanbul, 5 eş zamanlı alt fuar ile sektör liderlerini bir araya getirecek. Geçen yıl yüzde 76 büyümeyle gerçekleşen fuar, 2024'te artan talepleri karşılamak için 700’den fazla stantta binin üzerinde markanın katılımı ile gerçekleşecek.
Türkiye'de organize edilen; işlenmiş gıda, içecek, şekerleme, gıda katkı maddeleri, gıda işleme ve ambalaj endüstrisi dahil gıda sanayisinin tüm paydaşlarının katılımı ile gerçekleşecek F İstanbul’da firmalar, üretim konularına göre farklı salonlarda katılım ile ürünlerini sergileyecek. Fuar, eş zamanlı olarak gerçekleşen 5 farklı bölüme ev sahipliği yapacak; Gıda ve İçecek Ürünleri Fuarı (Hol 2-4a), Kuru & Sert Kabuklu Meyveler ve Atıştırmalık Ürünler Fuarı (Hol 2), Bisküvi, Çikolata ve Şekerli Ürünler Fuarı (Hol 8), Gıda ve İçecek Üretim Teknolojileri, Ambalaj ve Katkı Maddeleri Fuarı (Hol 6-7), Market ve Mağaza Ekipmanları Fuarı (Hol 4b).
Federal Fuar ve Kongre Yönetimi ile So Fuar grubu organizasyonunda gerçekleşecek F İstanbul; Türkiye'nin yanı sıra Çin, Hindistan, İran, Mısır, Türkmenistan, Özbekistan gibi 20'den fazla ülkeden direkt katılımcı olan firmaların yetkilileri ile birebir görüşme ve yeni tedarikçiler ile buluşma imkanı da sunacak. Bu kapsamda, sektör liderlerini profesyonel alıcılarla buluşturarak uluslararası iş birliklerini güçlendirmeyi amaçlıyor.
‘TÜRKİYE'NİN EN KAPSAMLI GIDA ENDÜSTRİSİ FUARI’
Federal Fuar ve Kongre Yönetimi - So Fuar Grubu Kurucusu Özgür Sofuoğlu, fuarın birçok firmanın mevcut yıl ihracat hedeflerine ulaşmasına katkı sağladığını vurgulayarak, “Sürekli yeni müşteriler mottosuyla organize edilen F İstanbul, Türkiye'nin en kapsamlı gıda endüstrisi fuarı olarak sektöre birçok fırsat sunuyor. Özellikle yerli ve yabancı satış noktalarına sahip zincir marketlerin satın alma yetkililerinin de katılacağı fuar, katılımcılarımıza potansiyel yeni müşterilerle buluşma imkanı sağlayacak. Fuara katılacak olan 1000'in üzerindeki markayla birlikte üretim konularına göre farklı salonlarda ürünlerini sergileyerek sektöre yenilikler getirmeyi hedefliyoruz. Ayrıca, fuarımız eş zamanlı olarak gerçekleşen 5 farklı bölümde sektör liderlerini bir araya getirerek uluslararası iş birliklerini güçlendirmeyi amaçlıyor. Bu sayede, sektörümüzü daha da ileri taşıyacak ve ihracat potansiyelimizi artıracak çalışmalar gerçekleştireceğiz” diye konuştu.