Influencer pazarı 100 milyon TL'ye ulaştı
Türkiye'de influencer pazarının 100 milyon liraya ulaştığını belirten Yağız Ercivan, "Influencerlar markalar için doğrudan erişim ve güvenilirlik sağlıyor" dedi.
DUVAR - Türkiye'de büyümeye devam eden influencer marketing pazarı, 2024 yılı itibarıyla 100 milyon TL seviyelerine ulaştı.
İletişim danışmanı Yağız Ercivan, Türkiye'de influencer marketing pazarının son yıllarda üç kat büyüdüğünü belirterek, "2017 yılında 30 milyon TL büyüklüğündeki pazar, 2024 itibarıyla 100 milyon TL'yi aştı. Bu büyüme, markaların dijital pazarlama stratejilerini yeniden gözden geçirmelerini ve influencer'lar aracılığıyla doğrudan tüketiciye ulaşmalarını sağladı" dedi.
Ercivan, özellikle genç tüketiciler arasında influencer'ların giderek artan bir etki gücüne sahip olduğunu vurgulayarak, "Sosyal medya kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, influencer'lar markalar için doğrudan erişim ve güvenilirlik sağlıyor. Bu da satışları ve marka sadakatini artırmada önemli bir faktör haline geliyor" şeklinde konuştu.