Netflix CEO'su açıkladı: Reklamlı abonelikte tüm içerikler olmayacak
Netflix CEO'su Ted Sarandos, reklamlı paketin kullanıma hazır olduğunu belirtti. Sarandos, reklamlı pakette tüm içeriklerin bulunmayacağını belirtti.
DUVAR - Dijital yayın platformu Netflix, dün 2022’nin ikinci çeyreğine dair yayınladığı yeni raporunda üst üste ikinci kez abone kaybettiğini açıkladı. Abone kaybının ardından Netflix CEO’su Ted Sarandos, abone sayısını artırmaya yönelik yapılması planlanan 'reklamlı paket' hakkında konuştu.
The Verge'ün aktardığı habere göre, Sarandos, reklamlı paketin kullanıma hazır olduğunu belirterek, "Bugün, insanların Netflix'te izlediklerinin büyük çoğunluğunu reklam destekli katmana dahil edebiliriz. Hakkında stüdyolarla konuştuğumuz, platformda olmayan bazı şeyler var. Ama ürünü bugün piyasaya sürersek, reklam katmanındaki üyeler harika bir deneyim yaşarlar. Bazı ek içerikleri temizleyeceğiz ancak kesinlikle hepsini değil. Bunun iş için önemli bir engel olduğunu düşünmüyoruz" dedi.
Sarandos, reklamlı pakette tüm içeriklerin bulunmayacağını belirtse de bu içeriklerin hangi içerikler olacağı henüz belli değil.