Oyunlaştırma, markalara sadakati artırıyor
Markaların müşterilerine sunduğu oyunlaştırma programlarının markaya olan sadakati artırdığı tespit edildi.
DUVAR - Araştırmalara göre, müşterilerine quizlere katılmak, video izlemek, yarışmalara katılmak gibi aktiviteler gibi oyunlaştırılmış ödül programlarını sunan markalar, müşteri sadakatinde yüzde 22’ye varan artışlar kaydediyor.
Böylece kullanıcıların markayla daha güçlü bir bağlılık geliştiriyor.
Interlink Genel Müdürü Can Taşçıoğlu, bu yenilikle ilgili, "Oyunlaştırma, sadakat programlarında müşteriler ve çalışanlar için eşsiz deneyimler sunmanın yanı sıra, markalar için de önemli avantajlar sağlıyor. Müşterilerin markalarla daha fazla zaman geçirmesini sağlıyor ve bu da sadakat programlarının başarısını artırıyor" dedi.