Pera Müzesi'ne Brandverse Awards’tan altın ödül

Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez altın ödüle layık görüldü.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün 'Müze' kategorisinde altın ödüle layık görüldü. Pera Müzesi, geçen yıl da altın ödüle değer görülmüştü.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını "tarafsız ve veriye dayalı olarak" ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla 'Müze' kategorisinde üst üste ikinci kez altın ödüle sahip oldu.