Fenerbahçe Hello Kitty ile anlaştı, sosyal medya sallandı
Fenerium ile Hello Kitty markasının sahibi Sanrio firması arasındaki işbirliği duyulur duyulmaz sosyal ağların bir numaralı gündemi oldu. Sponsorluğa tepki gösteren kadar destek veren de vardı.
DUVAR - Fenerbahçe Spor Kulübü'nün, Hello Kitty ile anlaşmaya vardığını açıklaması sosyal medyayı ayağa kaldırdı.
Yapılan anlaşma Fenerbahçe resmi sitesinden "Türkiye’de bir ilk olarak, kulübümüz iştiraklerinden Fenerium ile Hello Kitty (Sanrio) firması arasında, Fenerbahçeli anne ve kızlara Fenerium çatısı altında ek bir katma değer sunmak ve son yılların en önemli trendlerinden biri olan marka birlikteliklerini kulübümüz çatısı altında da hayata geçirmek amacıyla, iki firma arasında işbirliği anlaşması sağlanmıştır." diye duyuruldu.
Kısa sürede en çok konuşulan konu haline gelen yeni sponsorluk anlaşması Twitter'da 'trend topic' oldu.
Anlaşmaya tepki gösteren taraftarların paylaşımları şöyle:
aç kapıyı veysel efendi Hello Kitty geliyor. pic.twitter.com/qrtMUbe2FC
— Levent (@fevri_sosyolog_) September 6, 2016
Hello Kitty ile anlaşan Fenerbahçe 'nin yeni takım otobüsü.. pic.twitter.com/NK5iU0821B
— Barışsal (@ByFingers) September 6, 2016
LATEST - Fenerbahce will sign a sponsorship deal with Hello Kitty pic.twitter.com/ysnqgtZq0l
— TurkishTrollFootball (@Turkish_Troll) September 6, 2016
Yasaklanan Hello Kitty reklamı pic.twitter.com/QI3sqOZA5o
— Hiç.. öylesine.. (@murostuff) September 6, 2016
Fenerbahçe'nin yeni sezon Hello Kitty formaların'da Volkan Demirel reklam yüzü olmuş helal olsun pic.twitter.com/o5hEC7dQvI
— Jedi Selami (@cediselami) September 6, 2016