Sosyal medya en fazla ilgiyi Trabzonspor'un forma tanıtımı gördü

Forma tanıtımlarını gerçekleştiren Beşiktaş, Fenerbahçe ve Trabzonspor'un lansman filmleri arasında en fazla ilgi Bordo-mavili takımın formasına gösterildi. 

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - Trabzonspor'un yeni sezon formalarının tanıtımı sosyal medyada yoğun ilgi gördü.

Sosyal CRM ve veri analizi şirketi Adbaint ile The Brand Age Dergisi, 17-21 Temmuz aralığını baz alarak hazırladığı raporda forma tanıtımlarını gerçekleştiren Beşiktaş, Fenerbahçe ve Trabzonspor'un lansman filmlerinin sosyal medyada bulduğu yankıyı analiz etti.

Söz konusu kulüpler hazırladıkları filmler eşliğinde formalarını görücüye çıkarırken, Beşiktaş "#bizimyolumuzbaşka" diyerek Beşiktaşlılık değerlerine vurgu yaptı. Fenerbahçe tribünlerinin emektar taraftarı İhsan (Güngörenler) Teyze ve kaptan Emre Belözoğlu'nu kamera karşısına geçirdi.

Trabzonspor ise keşan motifli formanın tanıtım filminde çocukluktan gelen taraftarlık duygusuna yer verirken, hazırlanan tanıtım videosu sadece Türkiye'de değil, yurt dışında da ilgi gördü. İspanyol yıldız Gerard Pique ve Barcelona, Twitter hesaplarından Trabzonspor'un tanıtım filmini paylaşarak beğeni ve övgülerini dile getirdi.

Gerard Pique'den Trabzonspor paylaşımıGerard Pique'den Trabzonspor paylaşımı

Trabzonspor'un tanıtım filmi 851 milyondan fazla kez görüntülenirken, Beşiktaş'ın reklamı 37 milyon, Fenerbahçe'nin ise 16 milyonda kaldı. Bordo-mavili takımın filmi yüzde 89 konuşma hacmine ulaşırken, Fenerbahçe'nin yüzde 6, Beşiktaş'ın da yüzde 5 oldu.

Reklam filmi hakkında en çok olumlu yorum alan kulüp yüzde 41 ile Trabzonspor olurken, Fenerbahçe yüzde 32 ile ikinci, Beşiktaş ise yüzde 29 ile üçüncü sırada yer aldı.

TRABZONSPOR: TANITIM FİLMİMİZE İLGİ BİZİ GURURLANDIRIYOR

Trabzonspor'dan yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi:

"Tanıtım filmimizin potansiyel görüntülenmesi 851 milyon. Bu, yine Türkiye’de çekilen forma tanıtım filmleri arasında en yakın rakibin potansiyel görüntülenmesinin 23 katı bir rakama denk düşüyor.  Gri forma tanıtım filmimizin yarattığı bu duygusal etki, gelenekselden evrensel olana ulaşma noktasında Trabzonspor’un misyon ve ilkeleri ile örtüşürken, Trabzonspor Medya Ekibi olarak bizleri de ziyadesiyle gururlandırıyor! Bizimle futbolun ortak dilinde buluşan ve bu güzelliği paylaşan herkese çok teşekkür ediyoruz!" (DUVAR-AA)