Süper Lig yayınında kim, hangi paketi aldı?
Saran Grup ve TRT'nin futbol yayın haklarında imzaları atmasından sonra kimin ne kadar ücretle hangi paketi aldığı belli oldu. İhalenin en önemli paketi henüz alıcı bulamadı.
DUVAR - Yılan hikayesine dönen futbol yayın hakları ihalesi sürecinde sona yaklaşıldı. Bugün yapılan açıklamaların ardından, futbol maçları yayını için oluşturulan 8 paketten 7'sinin alıcısı ve ödeyeceği ücret belli oldu.
Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF) 2022-2023 ve devam eden sezonları içeren Süper Lig ile 1. Lig maçlarının yayın hakları ihalesinde sadece en büyük paket alıcı bulamadı.
İhale sürecine katılan firmalar şu paketler için teklif yapmıştı: Paket 1-A (Hafta sonu 238 maç),
1-B (Hafta sonu 68 maç),
1-C (Hafta içi 36 maç),
1-D (1. Lig canlı yayın-özet ve Süper Lig özet),
1-E (Dijital platformlar özet),
1-F (Süper Lig radyo canlı yayın),
Paket 2 (Süper Lig maçlarının bahis platformlarında canlı yayını),
Paket 3 (Süper Lig ve TFF 1. Lig maçlarının bahis platformlarında düşük çözünürlüklü olarak İnternet TV ve GSM şebekeleri canlı yayını),
Paket 4 (Tüm paketler).
Yayın ihale komisyonu, 28 Şubat'ta yaptığı toplantıda tüm paketleri kapsayan Paket 4 için sadece mevcut yayıncı kuruluş Digiturk'ün girişimde bulunduğunu ve 2 milyar 105 milyon TL+KDV'lik teklifi reddetti.
Komisyon, geriye kalan 8 paket için verilen teklifleri de ayrı ayrı değerlendirdi.