TikTok, Cannes Film Festivali’nin resmi sponsoru oldu

Popüler sosyal medya platformu TikTok, Cannes Film Festivali’ne sponsor oldu. Platform, anlaşma dahilinde bir de kısa film yarışması düzenleyecek.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - Çin merkezli sosyal medya platformu TikTok, Cannes Film Festivali’nin resmi sponsorları arasına katıldı. Festival, küresel çapta daha fazla ses getirmeyi amaçlarken çeşitli kulis videolarını, sahne arkası görüntüleri, bazı röportajları ve kırmızı halı yayınını TikTok üzerinden yayınlayacak.

Kayıp Rıhtım'ın Variety'den aktardığına göre, TikTok’a özel içeriklerin yanı sıra, platform #TikTokShortFilm adlı bir yarışmaya da ev sahipliği yapacak. Bu yarışmanın jürisine adı daha sonra açıklanacak bir yönetmen başkanlık edecek. Kısa film formatındaki yarışmada katılım süresi 30 saniye ile 3 dakika arasındaki TikTok filmleri değerlendirilecek.

'TİKTOK SAYESİNDE FESTİVALİN BÜYÜSÜNÜ DAHA FAZLA SİNEFİLLE PAYLAŞMAYI AMAÇLIYORUZ'

TikTok’un Avrupa’daki genel müdürü Rich Waterworth, Cannes Film Festivali’nin “küresel sinemanın manzarasını sonsuza dek değiştiren ikonik bir etkiye” sahip olduğunu belirtti.

Ortaklık hakkında konuşan yönetmen Thierry Fremaux, TikTok sayesinde “festivalin büyüsünü daha geniş, daha küresel ve her zamankinden daha fazla sinefille paylaşmayı” hedeflediklerini aktardı. Fremaux ayrıca, Cannes’ın hâlihazırda 2018 yılından beri 3 Days in Cannes programı aracılığıyla festival deneyimini yeni nesil film meraklılarla bağlantı kurduğunu belirterek, “İzleyiciyi çeşitlendirme arzusunun bir parçası olan bu iş birliğiyle festivalden en heyecan verici ve ilham verici anları paylaşmayı ve festivalin TikTok yaratıcılarının ve topluluğunun merceğinden yeniden tasavvur edildiğini görmeyi dört gözle bekliyoruz” dedi.

Bu yıl 75. defa düzenlenecek olan Cannes Film Festivali 17 Mayıs 2022 tarihinde başlayacak.