Trendyol'da 'yorum' krizi

Türkiye’nin önde gelen alışveriş sitelerinden Trendyol, satıcılara dair eleştirileri yayınlamadığı iddiasıyla gündeme geldi. Trendyol açıklama yaptı.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - Trendyol son yıllarda aldığı yatırımlarla büyürken, kullanıcılarından gelen eleştirileri yayımlamaması sosyal medyada gündem oldu.

Marketing Türkiye'de yer alan habere göre, internet ortamında alışveriş yaparken müşterilerin en çok önemsediği konuların başında ürün veya hizmeti kullananların geri bildirimleri geliyor. Bir hizmet veya ürüne yapılan yorumlar ve puanlamalar güveni tetikleyen en büyük unsurken Trendyol kullanıcılarının 'bu haklarının ellerinden alındığını' söylemesi Ekşi Sözlük'te gündem oldu.

“Trendyol’un olumsuz eleştiri kabul etmemesi” şeklinde açılan başlık aynı sorunu yaşadığını ifade eden kullanıcıların yorumlarıyla birlikte trendlere girdi.

TRENDYOL'DAN AÇIKLAMA: KÜFÜR VE ARGO ENGELLENİYOR

Konuyla ilgili Trendyol’dan yapılan açıklamada ise, "alışveriş yapan müşterilerimizin ürünün kalitesine yönelik yorumları, beden/kalıp/boyut görüşlerini, kargoyla ilgili paylaşımları, ürün paketleme konularını, hatalı/yanlış/ eksik ürün gönderim durumunu, orijinallik sorgusunu, stok taleplerini ve ürün fiyatıyla ilgili tüm içerikleri olumlu veya olumsuz olarak değerlendirilmeden platformumuz üzerinden yayınlamaktayız" denildi.

 Açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"Bunların dışında kalan, küfür ve argo içeren ya da rakip markalara atıfta bulunan hiçbir yorum onaylanmamaktadır. Ayrıca ürünle ilgili olmayan genel Trendyol sistemine ilişkin konular, siparişle ilgili satıcıya yönelik taleplerle iletişim bilgisi talepleri yorum olarak kabul edilmemektedir.  Siparişle ilgili talepler ve sorun bildirimleri için ayrıca panellerimiz bulunmaktadır. Yorumlar yayınlanmadan önce de hiçbir koşulda satıcılar veya hizmet sağlayıcıları ile paylaşılmamaktadır. Haberde bahsedildiği gibi olumsuz yorumların yayınlanmaması diye bir durum asla söz konusu değildir." (HABER MERKEZİ)

Etiketler trendyol yorum