Trendyol’dan kültür ve sanata tam destek

Trendyol Türkiye’nin binlerce yıllık kültürel mirasını, tarihin yansımalarını koruyup geleceğe aktaran, modern sanatın en önemli eserlerini sanatseverlerle buluşturuyor.

Google Haberlere Abone ol

Trendyol Türkiye’nin binlerce yıllık kültürel mirasını, tarihin yansımalarını koruyup geleceğe aktaran, ülkemiz gastronomisine sahip çıkan, modern sanatın en önemli eserlerini sanatseverlerle buluşturan müzeleri "Türkiye'nin Müzeleri Trendyol'da" hareketi ile destekliyor. Trendyol bu amaçla geçtiğimiz ay Topkapı Sarayı, Göbeklitepe, Troya, Zeugma ve Efes'in de aralarında olduğu Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı 180’i aşkın müzenin online mağazası olan Müzedenal ile Pera Müzesi, Atatürk Vakfı, Adatepe Zeytinyağı Müzesi, Anadolia ve Borusan ArtStore’a ait yaklaşık bin 500 çeşit  ürünü  Türkiye'nin dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturuyor.

Trendyol, Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı 180’den fazla müzeyi ve özel müzeleri desteklemek için hayata geçirdiği “Türkiye’nin Müzeleri Trendyol’da” projesiyle Türkiye’de bulunan müzelerdeki eşsiz eserlerin yaklaşık bin 500 çeşit yansıması ürününü tek çatı altında müşterilerine sunuyor. Trendyol, bu sayede müze mağazacılığının dijitalleşmesine teknoloji gücüyle katkı sağlarken müzelerin gelirlerini artırmasına da katkıda bulunuyor.Yazın gelmesiyle birlikte yerli ve yabancı turistlerin müze ve ören yerlerine yönelik ziyaretleri artıyor. Türkiye’nin zengin kültür mirasını günlük hayatlarında karşılarında görmek isteyenler, kendilerine ve sevdiklerine ‘Türkiye’nin Müzeleri Trendyol’da’ üzerinden bin 500’e yakın ürüne ulaşabiliyor.


Müze mağazacılığı dijitalleşiyor

Hayatın her alanında dijitalleşmenin yaygınlaşması için çalışmalarını sürdüren Trendyol, teknoloji gücünü iş birliği yaptığı kişi ve kurumların dijitalleşmesine destek için kullanıyor. Trendyol Sanat ile sanatçıları sanatseverlerle buluşturan Trendyol, aynı zamanda müzelerin el yapımı eşyalarından özel tasarımlarına kadar geniş ürün yelpazesine platformunda müşterilerine sunuyor. Müze mağazacılığı dijitalleşirken, müze ziyaretlerinden bağımsız olarak Türkiye'nin dört bir yanındaki milyonlarca kişi ürünlere erişebiliyor... Böylece müzelerin, Trendyol üzerinden sağladıkları gelirle Türkiye’nin kültür, sanat, tarih ve gastronomisine yaptıkları katkı artıyor.

‘Türkiye'nin Müzeleri Trendyol’da butiğinde aralarında Topkapı Sarayı, Göbeklitepe, Pamukkale, Efes, Zeugma, İstanbul Arkeoloji Müzesi, Troya gibi Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı 180’den fazla müze ve ören yerinin ticari işletmesini yapan, dünyanın en büyük müze mağaza zinciri konumundaki Müzedenal ve Pera Müzesi, Atatürk Vakfı, Adatepe Zeytinyağı Müzesi, Anadolia ve Borusan Contemporary bünyesinde hizmet veren Borusan ArtStore’a ait yüzlerce ürün satışta...

Replikalardan mücevherlere, dekoratif heykel ve objelerden özel basım kitaplara, günlük olarak kullanılabilecek takı, kupa, çanta, tişört gibi binlerce ürün Trendyol üzerinden tarih tutkunlarına ulaşıyor.

  

 

Trendyol Sanat ile zaman ve mekân sınırları kalkıyor

Sanat ve sanatçı dostu olarak sanatseverlere ulaşamayan sanatçılara dijitalde yeni bir alan yaratmak için yola çıkan Trendyol Sanat, bugün 150’den fazla sanatçının bine yakın eserini sanatseverlerle buluşturuyor.


Zaman ve mekân sınırlarını kaldırarak sanatı her an ve herkes için ‘ulaşılabilir’ hale getiren Trendyol Sanat, sanatçılar ve sanatseverler arasında bir dijital köprü görevi görüyor. Aynı zamanda sanata ulaşmakta zorlanan sanatseverlerin de sanatçıları keşfetmelerine, eserleri yakından incelemelerine imkân tanıyan Trendyol Sanat’ta resim, baskı, gravür, fotoğraf, heykel, cam, seramik, illüstrasyon ve grafik olmak üzere yüzlerce esere, Trendyol mobil uygulamasından ve www.trendyol.com/sanat adresinden ulaşılabiliyor. Bugüne kadar çeşitli sanatçılarla iş birliği yapan Trendyol, sanatçılarla sanatseverleri buluşturmak için iş birliklerine bundan sonraki dönemlerde de devam edecek. 

 

Ardan Özmenoğlu’nun ‘Mimoza’ları 3 saatte tükendi

                   

Popüler kültüre ait ifade ve imgeleri kendi tarzıyla yorumlayan sanatçı Ardan Özmenoğlu’nun sadece 50 adet ürettiği ‘Mimoza’ isimli eser, Trendyol Sanat üzerinden satışa çıkarılmasıyla birlikte 3 saat içinde tükendi. Trendyol Sanat'la sanatın ve sanat eserlerinin daha ulaşılabilir hale geldiğini, bu yüzden böyle bir iş birliğinde yer almaktan mutluluk duyduğunu kaydeden Özmenoğlu, 10,5 x 9 x 9 cm boyutlarındaki eserlerini, satın alan sanatseverlere imzalı olarak teslim etti.


Leo Lunatic’in ‘Kızgın Panda’ adlı eseri Trendyol’da sanatseverlerle buluştu


         

İngiliz The Guardian Gazetesi’nin belirlediği ‘en iyi 15 sokak sanatçısı’ listesinde yer alan graffiti sanatçısı Leo Lunatic, “Dünyanın en sessiz ve uysal hayvanı olan pandanın, doğanın yok oluşuna kızgınlığını resmediyorum” diye tanımladığı ‘Kızgın Panda’sını Trendyol’a özel olarak üretti. Sanatseverler, ‘Kızgın Panda’nın Lunatic imzalı açık edisyonlarına 8- 9 Ocak tarihleri arasında Trendyol’dan ulaşabildi. Lunatic’in pandaları 50x50 boyutlarında fine art baskı şeklinde sertifikalı olarak sanatseverlere gönderildi.

 

İsmail Acar’ın ‘Kaftan’ları Trendyol Sanat’ta

Trendyol Sanat ve İyilik için Sanat Derneği iş birliğiyle Çağdaş Türk Resim Sanatçısı İsmail Acar’ın serigrafi tekniğiyle 300 adet limitli edisyon olarak ürettiği “Kaftan” adlı eser de, 1 Temmuz itibariyle sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Acar’ın 100x70 cm boyutlarındaki eseri, sanatseverlere sanatçı imzalı ve sertifikalı olarak teslim edilecek.

İsmail Acar'ın Kaftan adlı eserine buradan ulaşabilirsiniz.