Yapay zeka destekli IT alarm ve nöbet yönetimi platformu geliştirildi

Girişimciler, geliştirdikleri yapay zeka destekli platformla, sosyal medya deneyimini IT olay ve nöbet yönetimi sürecine taşıdı.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR  - Dijital servislerin kullanımı arttıkça, platformları ayakta tutan sistemlerin kesintisiz çalışması da kritik hale geldi.

Dijital ürün ve hizmetlerin sürekliliğini sağlayan ve platform mimarisini ayakta tutan DevOps ekiplerinin de iş yükü ve sorumluluk alanı buna bağlı olarak arttı. DevOps'un Durumu 2024 başlıklı rapora göre bu alanda çalışan mühendislerin en önemli önceliği, üretkenliği artırmak oldu.

Türkiye'den girişimciler; akışları hızlandırmak, vardiyalı çalışan DevOps ekiplerinin üretkenliğini iyileştirmek ve teknoloji ekiplerinin problem yönetimi süreçlerini kusursuzlaştırmak amacıyla IT on-call (nöbet) ve olay yönetiminde yeni bir dönem başlatan yapay zeka destekli Parny platformunu tanıttı.

Parny Kurucu Ortağı Berkay Özuygur, “IT nöbet ve olay yönetimi, sektör profesyonellerinin bildiği, IT sistemlerinin işlerliği açısından kritik rol oynayan bir yönetim süreci. Yenilikçi bir hizmet olarak yazılım (SaaS) girişimi olan Parny, bu kritik süreci sosyal özelliklerle ve yapay zeka destekli analizle iyileştirmeye yarıyor. Şirketlerin kullandığı IT izleme (IT monitoring) hizmetleriyle kolayca entegre olan Parny, ekiplerin nöbet, alarm ve olay süreçlerini tek bir noktadan yönetebilmesine olanak tanıyarak IT olay yönetimi süreçlerini kolaylaştırıyor. Tüm bunlar, IT ekiplerinin en önemli stratejik öncelik olarak gördüğü üretkenliğe doğrudan katkıda bulunuyor” dedi.

(HABER MERKEZİ)