YAZARLAR
TÜM YAZILARI
Pazar, 16 Ekim, 2022
Avrupa yalanlar liginde ‘yarı final’ heyecanı
Pazar, 09 Ekim, 2022
Ne içindeymişiz, serginin…
Pazar, 02 Ekim, 2022
Yüzünde yüzyılı taşıyan ressam: Lucian Freud
Cumartesi, 24 Eylül, 2022
Komet’i kuyruğundan tutabilmenin cüreti
Pazar, 18 Eylül, 2022
Varlık ve hiçlik arasından, Godard’a projeksiyon vakti
Pazar, 11 Eylül, 2022
Bu eserin gözüne girmek ancak izleyicisinden geçiyor
Pazar, 04 Eylül, 2022
‘Görülmüştür’ denilse bile, görülmemiş bir sergi deneyimi
Pazar, 28 Ağustos, 2022
Göz önündeyken gizlenene güzelleme
Pazar, 21 Ağustos, 2022
Eserin kaderi bile ‘kaza eseri’ mi yazılır?
Pazar, 14 Ağustos, 2022
Beş kuruş bile ödemeden, ‘paha biçilmez’i görebilmek
Pazar, 07 Ağustos, 2022
Murat Germen’in gözleriyle Sagalassos’un izinde
Pazar, 31 Temmuz, 2022
İstanbul’u hatırlamanın Bulgarcası için, iki haftamız daha bulunuyor
Çarşamba, 27 Temmuz, 2022
Yeraltından daha derine gidin, geleceği göreceksiniz
Pazar, 24 Temmuz, 2022
Bilgiden geldik, bilgiye döneceğiz
Pazar, 17 Temmuz, 2022
Fulya Hanım’ın erdemci yüzü
Pazar, 10 Temmuz, 2022
‘Yazıtlar olsun be İstanbul’ dedirten Kaligrafist’e dair…
Pazar, 03 Temmuz, 2022
İstanbul ve Tel Aviv’de, ‘Shuk’ güzel bir ‘Pazar’
Pazar, 26 Haziran, 2022
Zaman ayarlı afetin geçici meclis tutanakları
Pazar, 19 Haziran, 2022
Tüm mesele, günlere nüfuz edebilmekte
Cumartesi, 11 Haziran, 2022
Bu teşhirde ‘bir terslik var’
Cumartesi, 04 Haziran, 2022
Dolapdere’deki sabır taşkını
Pazar, 16 Ocak, 2022
Sanat piyasası ve sessizliğe eko-nasihatler
Pazar, 09 Ocak, 2022
Çocukluğun hikâyeleri, insanları gezintiye çıkarıyor
Pazar, 02 Ocak, 2022
Hayalin suskun hayat hikâyesi
Pazar, 26 Aralık, 2021
Tam düşümün ucunda ama…
Pazar, 19 Aralık, 2021
Karaköy’de 20 kadından küresel tasarım eylemi
Pazar, 21 Şubat, 2021
‘Delilik Gemisi’nin tehlikeli seyri
Pazar, 24 Ocak, 2021
Geçmişine şimdiden bakan, altı ayrı gelecek
Pazar, 10 Ocak, 2021
Lider-siz günlerin performansı
Pazar, 03 Ocak, 2021
Sanatın eleştirel kimyası: Pera’da Kristal Berraklığı