YouTube'da neden yeni megastar çıkmıyor?
YouTube'da içerik üretici sayısı artarken, büyük yıldızların azalması dikkat çekiyor. Megastarlar yerine niş içerik üreticileri öne çıkıyor.
DUVAR - YouTube'a içerik üretmek profesyonel bir iş kolu haline gelmiş durumda. Ancak günümüzde, MrBeast gibi megastarlardan ötesinde platformda yükselen yeni içerik üreticilerini tanımlamak giderek zorlaşıyor.
CNBC-e'de yer alan habere göre, Business Insider, California'daki yıllık içerik üretici konferansı VidCon'da, YouTube'un içerik üretici ürünlerinden sorumlu ürün yönetimi başkan yardımcısı Amjad Hanif ve kültür ve trendlerden sorumlu küresel direktörü Kevin Allocca ile platformda neden bu günlerde daha az çıkış yapan yıldız olduğu hakkında konuştu.
Business Insider, California'daki yıllık içerik üretici konferansı VidCon'da, YouTube'un içerik üretici ürünlerinden sorumlu ürün yönetimi başkan yardımcısı Amjad Hanif ve kültür ve trendlerden sorumlu küresel direktörü Kevin Allocca ile platformda neden bu günlerde daha az çıkış yapan yıldız olduğu hakkında konuştu.
YouTube yöneticilerine göre bu durum iki ana nedene dayanıyor. Birincisi, artık YouTube'da her zamankinden çok daha fazla içerik üretici var. İkincisi, megastar içerik üreticileri artık internetin niş köşelerinde kaymış durumda.